czwartek, 23 maja 2013

♥Zanim zaczniemy

 Witam wszystkich!
Wielu ludzi mówi, że pierwsze zdanie jest zawsze najtrudniejsze i cóż... mają cholerną rację!
Nie za bardzo wiem, co powinnam tutaj napisać, więc mówię ogólnie:
   Mam na imię Paulina, piszę od jakichś 3 lat. Moje dawne opowiadania mogę pozostawić bez komentarza, po prostu z wiekiem człowiek zauważa jak prymitywne było to coś, co nazywałam dawniej cudownym.
   To opowiadanie jest dla mnie o wiele ważniejsze, bardziej dopracowane (wymyślenie tego zajęło mi kilka dni, ale opracowanie około roku) i zawiera o wiele więcej z mojego życia niż bym chciała. Moją "specjalizacją" jest fantasty - także to opowiadanie jest utrzymane w takich klimatach.


Więc... zapraszam do czytania! Mam nadzieję, że wam się spodoba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz